:D

nu ska jag skriva om vad son hände lite igår kvällen! Jag hade ingenting att göra så jag ringde janette och frågade om hon vill hänga med ut, det var någon gång vid halvtio tiden, och det ville hon så vi stack ut med våra cycklar. Först när vi skulle åka till kalmarsundsparken så satt det några tjejer som satt vid det huset brevid oss och dom skrek såhär efter oss: kolla vilka sexiga snälla bruttor det är där .. jag tror iaf dom sa så haha, vi bara började skratta och körde vidare! När vi kommit till kalmarsundsparken så gick vi och kände på vattnet och sen så såg vi ludvig i våran klass och pratade lite med honom, och man blev verkligen sugen på att bada för det var verkligen jätte varmt i vattnet. Sen så visste inte vi vart vi skulle åka så vi åkte till långviken och klättrade upp på hopptornet .. jag fattar verkligen inte hur man vågar hoppa där ifrån, okej femman från simhallen kan man ju hoppa, men herrgud 10:an lixsom? fyfan det skulle jag aldrig våga haha. När vi varit uppe i hopptornet så gick vi och kände på vattnet där också, och det var lika varmt där .. nu när vi skulle åka ifrån långviken så mötte vi simone och agnes fast vi bara sa hej och cycklade vidare, sen så är vi kommit till en lekplats så såg vi hampus petersson fast vi visste inte om det var han så vi vågade inte gå fram och säga hej först men sen så skickade janette ett sms och frågade om han var vid en lekplats och det sa han att han var, sen så mötte vi han och någon annan, vi snackade lite med honom och sånt .. det var verkligen jätte länge sen vi träffades nu så det var jätte roligt att träffa honom, men sen så åkte dom och vi åkte vidare till vasa och hade jätte jätte kul, speciellt på snurrgungorna hahahaha .. eller hur janette :D?
kjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0