grattis kevin 18 år!

hej, nu har jag sprecis ätit frukost och firat storebror som fyller 18 idag. dagen började med att mamma väkte mig vid fem över 10 ungefär, jag gick upp och hjälpte mamma med paketen som kevin skulle gå och sen hjälpte jag henne med lite andra saker. sen när vi hade fixat allt smög jag pappa och mamma in till kevin och började sjunga : ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade dar, ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva uti hundrade daaaaaaaar .. badabababababaaaaaaaaa och sen grattade vi en trött kevin och gav honom presenterna. han fick pengar av tomas & marita (pappas bror och hans fru), pengar av morfar och lena (våran morfar och hans fru), david beckham deo stick av mig och av mamma och pappa fick han en ipod fast han har fått mer av oss fast det har han fått bestämma innan kläder och sånt typ, och sen lite senare så kommer ju släkten hit och då blir det go mat och tårta, mums på det . lite senare ikväll måste jag packa grejer tills imån för då blir det göteborg med towe och hennes pappa .
puss & kram
tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0