hallu!

hej hallå på er! jag vet att jag har varit dålig att skriva i bloggen och inte gjort det på jätte länge men ska faktiskt börja att göra det lite mer nu hihi.

dagen började med att jag mötte janette vid 10 över 8 för vi skulle till fotbollsskolan, och för dom som inte vet är vi 94:orna i vårat lag och killarna plus några äldre ledare för fotbollskolan detta året, janette och jag har hand om 00:or och 01:or, dom är verkligen jätte guliga men ibland kan det vara för jobbigt när dom vill att man ska göra massa saker med dom hela tiden.
sen så åkte vi till södrautmarken, när vi kom dit så började det med att vi inte kom in för man kunde inte öppna dörren fören tjugo i 9 men sen så försökte vi då men då gick det inte heller så vi fick ringa en massa folk! tillslut kom vi in och då tog vi bollarna och alla dom i vår grupp och gick ner till våran plan.
det blev inte så mycket träning idag, bara gjorde lite nickövningar men det gick ju som det gick haha, sen så har vi gjort presetion saken för teknikmärket och sen resten av dan av vi bara spelat match!
sen så åkte jag hem till janette eftersom jag har slarvat bort mina nycklar idag, någon har antingen tagit dom på fotbollskolan eller så är dom bara borta, men sen kom jag tillslut hem när mamma hade slutat!
Vid klockan sex så åkte jag till södrautmarken för att spela dm match mot tingsryd och ja det gick väl pisss .. vi förlorade med 2-0, och fatta vad jävla arg jag blev eller! haha.
Nu har jag bara ätit jordgubbar och kollar på sverige - ryssland, men ja sverige är inte bra ush asså nu får dom faktiskt skärpa sig. innan jag säger hejdå så måste jag säga att det är sissta dagen på fotbollskolan imån, oh har tyckt det varit så roligt så vill verkligen inte sluta .. byeby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0