kalmar södra - ifk borgholm

hej på er! vaknade idag ungefär 10 tror jag? gick upp och åt frukost och tog det sedan lite lungt innan matchen som hade samling klockan halv 1! sen så när klockan var tjugo över tolv så hämtade janette och hennes pappa mig och vi åkte till utmarken och sen vidare till borgholm .. matchen orkar jag inte berätta om och gå in i detaljer men jag vi spelade superduper bra och resultatet blev 7-1 till oss, alla var verkligen på topp och gick in i närkamper! nu till vilka som gjorde målen, annie gjorde fem mål ;o? bra eller vad .. jag gjorde ett, och johanna gjorde ett. Nästa match är imot lindsdal och den ska vi också ta eller hur tjejer?

kalmar södra förevigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0