lördag

hej. idag så vaknade jag 10 över 10 eftersom janette skicka ett sms till mig där det stod - hej tuss :) vad har annie för nummer? älskardig .. åh jag fick lite damp på henne där när jag sov så gott haha, men jag låg kvar i sängen lite till och halv sov tills mamma sa att det var frukost och jag gick upp och åt det . sen höll jag annie, albin och janette prata om eller sms:a om att jag janette och albin skulle komma till annie sommarstuga idag och så sa vi att vi skulle det men sen så efter en liten stund så sa annie att vi inte kunde sova där för dom skulle ha gäster, lite surt .. men vi kanske ska sova där imån istället! nu ska jag snart äta sen ska jag hem till albin<3 .. bilden går att förstora.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0