lördag

åh det känns värkligen inte som om det är lördag? det känns som det är söndag på något konstigt sätt. nu så har jag inget att göra, har städat mitt rum tills imån när kevin fyller år och sen har jag ätit lite popcorn. pappa och kevin sitter och kollar på fotboll så tv:n kan jag inte kolla på så jag får väl kolla på någon film inne på mitt rum, men det som är så tråkigt är att jag redan har sätt alla filmer plus att jag inte är så sugen på att kolla på film. jag är mest sugen på att .. åh jag vet inte ens vad  jag vill göra haha? tess är konstig eller hur? och sen en sak till som är tråkig är att alla på msn är tråkiga och inte skriver, tummen ner för denna kvällen men tummen upp för det som kommer hända på måndag<3
  beybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0