måndag

hallå! asså ni fattar inte vad trött jag är efter igår, var ju i annie sommarstuga med annie albin och janette, sov typ bara 3 timmar eller något sånt, för att janette och jag kunde inte sova för janette fick skrattanfall när jag gjorde roliga miner mot henne och sen skrattade vi åt några roliga minnen, sen så blev annie lite tjurig eftersom hon och albin ville sova .. lyckosarna kunde sova men det kunde inte janette och jag, vi var för pigga så vi bestämde oss att gå och ta en promenad, dom var klocken halv 5 på morgonen tror jag, annie och albin sov som stockar medans vi var ute på stranden och lite överallt, vi gick hinderbana på stenar och allt möjligt . men sen tillslut gick vi in, vi trodde inte vi skulle kunna sova på hela natten/morgonen fast när vi kom in till stugan igen så var vi ganska trötta och somnade nästan direkt .. sen nästa dag kom bella till oss och vi hade massa kul med henne, resten får jag ta någon annan gång .. mycket roligt hade vi iallafall, med hetalinjen, mysli och vaniljkräm mitt i natten, och morgon promenader .. hoppas ni också haft det bra dom här två dagarna, det var allt för mig .. godnatt säger jag nu för ska snart sova är ju jätte trött som jag sagt några gånger nu .. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0