marknad

hej, jag kom inte ihåg bloggen igår att jag skulle skriva eftersom jag höll på med min nya mobil och så. men jag kan berätta lite kort nu istället, igår var vi alltså på algutsrum marknad på ölan, jag mamma towe och hasse var där .. towe och jag får inte nog av varandra haha, på marknaden så åkte jag och towe självklart fåran favorit karusell jag vet inte va den heter men man blev ganska snurrig efter det, haha ni ska höra här, när vi skulle åka den så gick vi och satte oss, vi var först asså inga andra hade kommit och satt sig, och sen så kom typ inga på jätte långtid och vi skulle kanske fått åka ensamma men sen tillslut kom massa folk och towe och jag pustade ut, haha vad pinsamt det hade varit om det bara var jag och towe som hade åkt haha. jag köpte inget speciellt på marknaden, lite godis och sånt! sen så vid 3 så åkte vi hem .. när vi kom hem så lagade mamma lite mat och vi åt lite snabbt för sen skulle vi in till stan och hämta min mobil som hade kommit :D, jag är jätte nöjd över den hihi, om ni vill veta vad det är för någon så är det en sony ericsson w760i den svarta och lite gult är det på den. när jag hämtat den och fixat lite med den och så så stack jag hem till janette, inte träffat den gullungen på ett tag nu så det var jätte kul! försten så hade hon också fått en ny mobil idag haha, vilket sammanträffande? fast inte samma som jag då utan en annan snygg. janette och jag kollade lite på tv först sen så gick vi ut och cycklade lite, först till kalmarsundparken (vet inte varför men vi hade inget att göra) sen så cycklade vi en sväng till stan, men sen så började det regna och det blev jätte kallt så då åkte jag hem till mig och janette hem till sig .. lyckad dag må jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0