midsommar

hej, hann inte skriva något igår eftersom jag var hos mina kusiner lovisa och filippa hela dagen och firade midsommar med en massa folk. det var verkligen jätte kul, och all mat var super god!
vi körde ju midsommar lekar som vi alltid brukar göra på midsommarafton och då kom jag och micke som var på lag två:a, håkan och lotta kom etta och tre:a kommer jag inte ihåg vilka som kom.
jag mamma och pappa + micke sov sedan över hos kusinerna men towe och hennes familj åkte hem sen sent på kvällen.
om ni undrar varför min bror inte sovde där var för att han inte var med oss för han var i köpingsvik hela dagen.
det var den dagen.
på morgonen nästa dag så åt vi först frukost sen så fixade vi oss och sen åkte mamma, pappa och micke hem för dom skulle hämta kevin eftersom vi skulle typ köpingsvik och borgholm sen som vi alltid åkte till efter midsommarafton, vi brukar alltid först gå till micke:s butik i köpingsvik (en annan micke än den jag berätta om förut) och sen åker vi alltid till borgholm och äter pizza eller vad man nu vill ha, jag köpte inte så mycket bara ett par skor från d&d och en tröja från paul frank.
sen åkte vi hem vid 7 ungefär! och det har varit en mycket lyckad helg en så länge, helgen är ju faktiskt inte slut .. men imån ska vi fira min bror kevin som fyller 18 grattis på han!? .

- om ni inte fattade vilka alla personer va så kan jag berätta det nu.
 dom som vi var hos och firade midsommarafton var mina kusin lovisa och filippa och deras föreldrar håkan och towe. sen var jag pappa och mamma där, och micke som är våran kompis som mamma och pappa kännt jätte länge och vi kände ju också han så klart, sen var "lilla towe" där också med sin pappa hasse och sin mamma lotta.
fattar ni nu?
 :D

Kommentarer
Postat av: Towe (:

HAHA, "lill Towe" nice name ;D

2008-06-21 @ 22:22:43
URL: http://towelinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0