och vad ska man skriva här (:

tjaaaa på er!
skolan idag sög riktigt hårt, vi hade miljödag och ja man hör ju bara hur kul det låter? iaf dagen började med att vi började på stensö klockan 08.50 så lite sovmorgon fick man allt, sen så skulle vi gå någon tipsrunda, inte så specillt kul och det jobbigaste var att vi var tvungna att gå femman utan någon paus eller någon dricka, och det var ju verkligen kokhett, fattar inte hur jag klarade mig igenom hela?! när vi hade kommit tillbaka där vi startade så skulle vi cyckla till länsmuséet för vi skulle kolla på kronan utställningen eftersom vi har jobbat lite med det på so:n, men innan vi åkte dit så åkte jag johanna och janette förbi mig och drack, vi var så jävla törstiga. Kronan var inte så mycket att berätta om, gjorde bara sånt man brukade göra på muséer. Vi åkte tillbaka till skolan efter det och åt, blev biff och potatis tror jag, men jag tog soppa och bröd istället .. sen var det bara upp till klassrummet gå igenom tipsfrågorna och sen åka hem, jag hade försten 8 av 10 rätt på tipsrundan haha. När vi slutat åkte jag hanna och janette hem till janette, åt lite mellanmål sen så skulle hanna och jag hem och hämta badkläder för vi skulle till långviken, jag träffade hanna och janette vid bommarna och sen cyklade vi dit!
Det första vi gjorde var att försöka hitta någon plats att ligga på och det blev lite tjafs där var vi skulle ligga haha, men tillslut la vi oss på stranden, det var jätte varmt och skönt där, men sen blev det för varmt och då kände vi för att bada, och idag var det mycket varmare i vattnet än det var igår när hanna och jag var där igår, så vi badade och solade hela resten av dagen, vi åkte hem klockan halv 6 ungefär, jag åt direkt när jag kom hem .. sen har jag bara tagit det lungt, är verkligen jätte trött nu och ska nog kolla på någon film nu - ha en skön dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0