rubrik?

hej på er! Skolan idag var ganska kön och därför orkar jag inte berätta om det, jo en sak faktiskt .. vi fick glass på engelskan av Catrin, inte för att jag vet varför? men hon ville säkert bara vara lite snäll hihi!
Efter skolan så åkte jag hem till janette och var där en liten stund, vi gjorde inte så mycket bara hade en jävla massa damp som vi alltid har hemma hos janette. Sen så åkte jag hem ungefär vid fyra för vi hade träning vid fem, så jag cycklade hem och bytte om, sen så ringde janette och sa att hon inte skulle träna för att hon hade ont i huvudet tyvär, men jag åkte iaf dit! Det var en lugn träning idag pga matchen igår, plus att det var jätte varmt men iaf nu till det sämsta men även det bästa som hänt på hela dagen, först till det sämsta, mitt på träningen så märkte jag att jag hade tappat min plutt på navelpiercingen hade trillat av, asså den som gör så att smycket sitter fast så jag fick ta tjejp och sätta över men sen så hände det .. jag tappade hela min piercing på fotbollsplanen och hur omöjligt är inte det att hitta den? jag blev så himmla rädd att det skulle växa igen. Efter träningen så hjäplte Maja mig att leta efter den och vet ni, JAG HITTADE DEN, asså fyfan vad glad jag blev, jag har nog aldrig blivit så himmla glad, asså snacka om mirakel att hitta den på hela jävla stora fotbollsplanen, puhh säger jag bara .. så jag satte i piercingen men jag fick hålla där hela tiden för jag har ju tappat plutten och den var ju helt omöjlig att hitta? så jag får åka in till stan imån och köpa en ny, men frågan är hur jag ska hinna det för jag ska klippa mig kvart i fyra och vi slutar halv? .. aja får väl lösa det på något sätt.
   take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0