sola & bada

hola! när vi kommit till farmor idag som jag berättade innan så öppnade hon först sina presenter, och hon blev jätte glad för dom, sen så fikade vi massa gott bl.a tårta hihi .. sen så var vi hos farmor från klockan halv tolv till halv två, när jag kom hem så väntade jag på att janette skulle ringa och efter ett tag så ringde hon, då bestämde vi att vi skulle mötas vid bommarna för att sedan åka till långviken och bada. Jag åt lite innan jag åkte och sedan träffade jag janette, vi åkte först förbi handlarn och köpte kakor hehe, sen så cycklade vi vidare! När vi precis skulle cyckla in till långviken mötte vi Michell och Artan typ? vi stannade inte utan vi bara körde vidare haha, sen så när vi hittat en plats att ligga på och när vi precis ligger där och solar så kommer Michell springandes, både tänke, palla varför kommer han hit? och sen så gick han typ aldrig utan ville att vi skulle bada med han, och fatta vad jobbigt det var, så vi var tvugna att bada med honom, och ni ska veta hur varmt det var i vattnet idag eller? det var så himmla skönt, så vi var i ganska länge tills vi började frysa lite och gick upp, eftersom vi nu slutat bada så trodde vi att Michell skulle sticka men tro ni att han gjorde det? nej, han la sig vid oss på sin handuk och var med oss hela dagen. Vi badade en gång till sen och solade lite, sen i när klockan var ungefär kvart över 5 så var han fortfarande där med oss, fast nu började det bli lite kallt och vi bara satt och pratade om en massa strunt haha! så fortsatte det tills klockan var ungefär kvart över 6 och vi cycklade hem. Nu har jag bara tagit det lungt och ätit lite .. vi syns i morgon, ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: hampus

låter ju trevligt ;) fast bättre om jag hade varit med ? :D

2008-06-19 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0