söndag

tjaooo =) idag är jag väldigt seg ville jag berätta, vaknade vid 12 min över 10 .. men jag orkade inte gå upp så jag låg i sängen och halvsov, sen så sa mamma att det var frukost vid halv 11 tror jag, men jag orkade inte komma upp då heller, jag kände att mina ben inte orkade gå haha?! sen låg jag i sängen tills 20 över 11 då tvingade mamma mig att gå upp och äta frukost, dumma henne hihi. nu har jag fixat mig och ska börja packa lite grejer till öland idag, ska dit med albin och janette .. vi ska till annies sommarstuga och soova där, tummen upp! jag ska äta lite innan vi åker så albin och hans pappa hämtar oss nog vid halv 3, hoppas det blir fint väder nu så att vi kan sola och bada, men det ser inte ut som det iallafall :( .. piss väder, men mamma säger att dom har lovat att det ska bli bra väder på onsdag och att sommarvädret ska börja då, ja det blir bara att hoppas, nej nu måste jag dra .. take care =)

lite bilder från igår när jag träffade älsklingen kommer här försten är det bara att klicka på dom så förstoras dom



                             













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0