söndag

hejsan! idag har det varit en bra dag, har firat storebror och släkten kom hit, eller ja inte hela släkten då men mormor, åke (mormors man), farmor, håkan, towe, filippa och lovisa .. kevin fick jätte fina presenter och det blev jätte god mat och tårta plus bullar hihi. efter allt folk åkt hem så började jag med att skriva en lista på allt jag ska ha med mig imån till göteborg orkar inte skriva hela den listan nu men det var väl sånt man brukar ha med sig hihi! om ni undrar varför jag skrev en lista är det för att jag alltid glömmer något och nu när jag skrivit ner allt jag behöver med mig så kan jag bara kryssa det jag har lagt ner sen så kan jag ju alltid se om jag glömmt något. vet ni? förut så ringde åke (mormors man) och frågade lite om min mobil och om jag hade någon då sa ju mamma förstås att den var snodd och då pratade mamma och han en stund sen när dom pratat klart fick jag veta att han ska köpa en ny mobil till mig, oh my gud vad snäll han är, han ska köpa den mobil jag vill ha också, fast när den kommer in då för den har inte kommit in än .. asså fatta vad glad jag blev eller hihi! nu ropar mamma på mig att det är jordgubbar med mjölk så jag får väl ta och dratta ivääg nu hihi .
puss & kram
  tesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0