sooooooommmar .. snart (:

haj på er!
Skolan idag var inte så mycket att berätta om, eller jo kanske en sak, vi fick se på hiphip på so:n och fatta vad jävla kul det var eller? hanna och jag satt och skrattade hela tiden, asså fyfan ni måste verkligen kolla på den, om ni nu inte redan sätt den då? roligast var nog "svenska för nybörjare", haha ojojojojo vad vi skrattade .. aja nog om skolan.
Efter skolan så åkte jag och hanna till långviken och solade plus badade, egentligen skulle både ewelina och janette följa med men ewelina orkade typ inte och janette skulle kolla avslutnings kläder eller något sånt, men hanna och jag hade kul iaf, jag badade som jag skrev innan och det var faktiskt mitt första dopp detta året, jag har bara badat halva mig och i vatten spridare innan, men idag var det riktigt skönt i vattnet faktiskt, vast lite kallt var det ju.
Efter en stund så var jag tvungen att åka hem för jag hade match sen, det var kalmarsödra - Ifk kalmar, och ja jag kan ju säga att det gick jävligt bra för oss, vi vann med 6-0! alla var superduper duktiga, om ni vill veta vilka som gjorde målen så kommer det nu - annie gjorde först hattric eller hur det stavas, sen så gjorde tilda ett mål och sen gjorde annie ett till mål, bra eller vad? sen så sissta målet gjorde lilla jag hihi .. jag kan säga att alla verkligen ville idag, alla kämpade som bara den<3
- nog ifrån mig, puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0