torsdag

halluu sötnosar! dagen idag har spenderats på södrautmarken som den har gjort i 4 dagar nu, alltså fotbollskolan. idag var det sista dagen också så lite sur var man ju men försökte göra det bästa utav tiden som vi hade kvar! första passet så gjorde vi klart teknikmärket och dom flesta fick silver som resultat men några fick också brons men det var jätte bra gjort av alla .. sen när vi precis gjort klart slalomet som vi höll på med så började det spöregna så alla sprang in till omklädningsrummen och satte oss där, sen så gav dom ut frukten där inne också! efter att ha väntat en stund så slutade det regna och vi gick ut och kollade på när några spelade match, fast ja vi kollade inte så mkt .. resten orkar jag inte berätta så mycket om utan vi bara åt sen och sen kom två ff - spelare och pratade, sen utlottning och jag vann en handuk haha, och janette vann en termometer hahahahahaha och sen hampus vann en strand väska eller vad man ska säga? perfekt ju, så kan jag janette och hampus ut och bada hela dagarna ju hihi. när utlottningen var klar så cycklade vi när till kansliet där vi skulle få våra 400 kr .. och sen efter det så var det slut! tråkigt att det är slut nu för man har verkligen blivit glad av alla småttingar och nu så träffar man inte dom mer buhuhhu ;/. när jag kommit hem så åkte mamma och jag iväg för att köpa present till bror som fyller år på söndag, och sen köpte vi lite annat, bland annat godis hihi .
cya

Kommentarer
Postat av: hampus

mktmktbättre :D men då måste vi bada varje dag då (L) bästavän ever <3

2008-06-20 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0