2008-05-28

Nu ska jag iväg och köpa en sak till mamma på parelle lr vad det heter, där vid maxi ligger det iaf, det blir
som en försenad morsdagspresent för vi hann inte köpa någon till henne i söndags tyvär, men det gör ju
inget för hon får ju den nu hihi!
Om ni undrar vad det är hon ska få så är det en brun utan sol, som kostar 500 .. shit asså, jag fattar inte varför
hon ska ha sån dyr, men hon har haft den innan men nu är den slut så hon ville ha en sån, asså jag köper inte
hela själv utan jag kevin och pappa betalar lite var annars skulle jag nästan vara fattig haha.
Föresten så har jag bakat kladdkaka idag, den blev inte så jätte bra faktiskt, hade nog inne den för lite i ungnen
så den är helt kladdig, fast det är ju det den ska vara haha? aja nu måste jag cyckla till maxi .. puss på er

dagen outfit:

en vit tröja med någonting på från Bikbok (sebild)
svarta shorts från JC
svarta strumpbyxor från lindex
underkläder


image6

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt :)

2008-08-08 @ 13:33:10
URL: http://fannyrosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0