åh vilken härlig dag

Tjena på er, ja som ni ser så har jag skaffat blogg och jag fattar verkligen ingentingen speciellt inte hur man får en egen design som jag jätte gärna skulle vilja ha, så om någon av er har lust att hjälpa mig så kan ni ju alltid adda min msn [email protected] och försöka förklara lite för lilla mig?

Dagen i dag har varit jätte skön, det började med att vi hade sovmorgon till klockan tjugo i tio, jag steg väl upp klockan kvart över åtta eller något sånt sen, började fixa mig och åt frukost, sen ungefär klockan fem i halv tio så kom annie till mig och vi cycklade till skolan.
Första lektionen var spanska och det gick helt okej, vi fick tyvär inte tillbaka våra spanska prov som vi gjorde förra veckan men vi ska få dom imån eller på torsdag, iaf sen efter det så hade vi no och vi labbade denna gången med som förra fast det var inte så speciellt kul? vi skulle göra någontingen med proteiner, sen var det lunch och det blev panerad fisk med potatis inte så gott men det gick väl att äta ändån, nu kommer jag till det bästa på hela skoldagen och det var att vi kollade på film hela eftermiddagen, först så kollade vi klart på "Tsotsi" på no:n, och sen kollade vi på "American pie - beta house" plus att vi gick glass av snälla stefan hihi, det gör vi tummenupp för!
Sen var dagen slut och nu ska jag ta något och äta sen klockan kvart i 6 så ska jag spela match med blaget, önska oss lycka till ..
take care

        dagens outfit:

- mörkblåa jeans från replay
- en grå tjocktröja med korta
puffarmar och söta knappar från hm
- ett vitt linne från only
- en vit sjal med silvriga ränder från hm
- vita skor med en liten silverrand och knapp
  från arnolds


image6

Kommentarer
Postat av: in love boy

asså det finns ingen finare än du . kan kolla på dig hur länge som helst!!!

2009-01-09 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0