feels like summer (:


image12 image11

hejhej! Sorry för att jag inte skrev igår, sovde över hos kusinvitamin och vi var upptagna med annat, men nu är jag här igen hihi, jag har varit hos lovisa hela dagen och dagen började med att vi vaknade vid 10 och sen hade towe och håkan gjort frukost till oss!
När vi ätit klart så borstade vi tänderna och gick ut och hoppade på studsmattan, sen blev vi lite trötta så vi cycklade ner till och kände på vattnet, det var väl ganska varmt iallafall .. sen cycklade vi upp till ladan och skulle gå till hästarna men sen var dom inte där så vi hade gått hela vägen i onödan (vi lämnade cycklarna vid ladan) och vi dog nästan av hettan, när vi kom hem så svalkade vi oss med en glass och hoppade sedan studdsmatta så att vi skulle bli varma för vi skulle bada i vattenspridarn hihi, aldrig för gammal för sånt lr hur? det var jätte kul och jätte skönt.
När vi hade tröttnat på det så la vi oss och solade, så höll resten av dagen på tills mamma och jag åkte hem vid klockan halv fem tror jag? nu så har jag precis ätit och mamma jag och pappa ska snart kolla på "what happens in Vegas" som jag såg igår hos lovisa men det skadar inte att se en gång till hihi! Kevin är föresten på springbreak om ni undrar varför inte han skulle se filmen, lr ja utanför springbreak rättaresagt .. en sak till innan jag slutar, saknar albin jätte mycket men imån blir det att träffa han en liten stund, tummen upp för det!
- ha en bra kväll och puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0