lalalalaa

haha nu ska jag berätta en sak som är jätte konstigt, jag skulle cyckla till maxi för att köpa den dära saken till mamma och vet ni vilka som kom precis när jag skulle parkera min cyckel? inga mindre än janette & hanna, haha så himmla otippat att träffa just dom där på maxi? haha, aja iaf sen när jag träffat dom så gick jag ju så klart med dom för hanna skulle köpa sin avslutnings klänning på en butik där inne, sen gick vi in på parelle för att jag skulle fixa den dära saken till mamma, så jag köpte den sen så gick vi in på lindex för janette skulle köpa en glitter eyeliner där så hon köpte det!  Sen så cycklade vi hemmåt, och på vägen hem så frågade dom om jag ville vara med dom och baka bullar och jag sa självklart ja hihi, men vi bakade aldrig bullar sen utan vi köpte olika sorters kakor istället, sen så gick vi hem till janette och hade väldigt kul, hanna och jag åt sen hos janette och sen när vi ätit tog vi chips och cider och satte oss och kollade på step up som var på tv! Vi hade väldigt mycket damp idag, asså jag svär ingen kan ha så mycket damp än oss? och när vi hade som dampigast så plingade det på dörren och då vågade janette inte öppna lr ja inte vi heller då så vi frågade vem det var där men ingen svarade, då skrek jag att "jag satt på toa" haha, och hanna skrek "jag sitter och skiter" haha, dom fortsatte att plinga på och vi trodde typ det var inbrottstjuvar (fråga oss inte varför) .. men sen tillslut vågade vi öppna och gissa som stog där, jo mattias patric och george haha .. fyfan vad pinsamt vi tyckte det var! men sen så gick dom för dom fick inte komma in för janette hade så stökigt på sitt rum bland annat, resten av kvällen så var jag med dom tills nu då!
Nu gör jag ingentingen, pratade nyss med älsklingen, oh vad jag saknar han, föresten ska jag snart se på pussycat dolls!      hade så bra :D

Kommentarer
Postat av: janette^

ja asså ingen slår vårt damp asså , men hanna va fan värst : JAG SKA TOOOVAA !!!! , hahaha hon slog ju fan nästan ihäl mig :O xD, haha

2008-05-28 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0