sjukling ..

hej, det blev ingen skola för mig idag då! mår jätte illa och har nästan spytt, usch vad jag hatar sånt!
iaf nu har jag väldigt tråkigt och ingentingen att göra, bara kollat på tv hela morgonen och sovit framför
tv:n lite också! Nu mår jag inte lika illa men det snurrar fortfarande i huvudet på mig .. en sak till, snart är det faktiskt sommarlov, och fan vad jag ser fram imot sommaren, allt kul som ska hända wihuu! kram

saker som jag ska göra i sommar:

  • vara ledare för fotbollsskolan i nästan en vecka
  • åka på fotbollscup i halmstad
  • åka till kreta med janette
  • åka till liseberg med janette (kanske)
  • följa med annie till gotland med deras husbil (kanske)
  • bada en massa
  • träffa underbara kompisar
  • och en massa andra saker
- du kommer alltid att vara den personen som har störst plats i mitt hjärta

image3 image5 image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0