Dancing is my passion

Jag har helt död och då menar jag verkligen död i kroppen. Efter dansen i fredags mådde inte min rygg alls bra och sen idag blev det ännu mer dans (som var mycket roligar).
Jag, Emelie, Elise, Annie och sen en äldre kille plus Lene gästades av en koreograf som heter Louis Warning. Han har gjort flera olika danser till olika kända artister. Vi fick lära oss en koreografi till Halo av Beyonce och Boom Boom Poow Av Black Eyed Peas. Sjukt grymma danser.
(Sök på "Louis Warning" på youtube så kommer det upp videos med hans danser och han själv.)


Louis



Nu har jag precis duschat och ikväll ska jag, Annie och Emelie bara titta på film. Vi hörs =)
Förresten skulle Michael Jackson fyllt 51 år idag.. Happy Birthday Michael!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0