Down town.

Sitter och kollar på en tjejs blogg och jag blir helt uppslukad av hennes roliga yrke. Hon är hår och makeup artist. Hennes sminkningar är hur fina som helst. Skulle vara roligt att utbilda sig till något i den stilen. Kanske något att fundera på?

Idag har jag varit på stan hela dagen med mamma och pappa. Det var några saker vi var tvungna att köpa och fixa.
Tillslut kom jag hem med två nya nitarmband, ett par nya fotbollskor, ett par svarta bikinitrosor och en fixad klocka, toppen. Vi åt också på Zorbas, som är en grekisk restaurang. Oj vad gott det var, blev jätte mätt.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag sticker iväg på träning.


Nitarmbanden har ni där ja =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut massa bra låtar nu snat?

jag börjar få dåligt mäd bra låtar.. ;)

2009-08-04 @ 20:31:09
Postat av: .

vart köpte du nitarmbanden? :) svara gärna här

2009-08-05 @ 02:07:03
Postat av: tess

Åh, jag ska försöka lägga upp något inlägg med bra låtar imån om jag hinner. Tack för att du uppskattar det =)

2009-08-05 @ 21:58:43
URL: http://tesshansen.blogg.se/
Postat av: tess

Jag köpte dom på lindex :)

2009-08-05 @ 21:59:00
URL: http://tesshansen.blogg.se/
Postat av: janette

det är ju det jag ska försöka utbilda mig till ju :D<3

2009-08-08 @ 03:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0