Första dagen i skolan, avklarad!

Yes, äntligen är skolan slut! Och vet ni? jag är inte död, bra va. Och för den delen så var inte denna dagen så jobbig, det jobbigaste var väl att vi var tvugna att ta en promenad och mina skoskav killed me.
Jag ska ta något och äta nu, sen kanske träffa Janette, Filip och Ewelina. Dom skulle bada så jag kanske följer med, men bada kommer jag inte göra, usch det är kallt i vattnet nu ju..

Jag såg nyss att det är premiär idag av den nya Beck filmen. Och då kom jag att tänka på Gunvald och "Stänkarn". Jag beundrar dom två jävligt mycket. Dom är så himla grymma och ni kan ju hålla med att om man skulle ta bort dom skulle det inte vara detsamma. Haha detta kom lite sådär helt plötsligt, var bara tvungen att få ut mig det =)


webcam sucks..
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0