Helt galet!

Har tyvärr inte kunnat vara inne på datorn och skriva något dom här två dagarna, men nu är jag här.

I måndags var det helt galet asså. Kvällen tillbringades med underbart folk och ja det blev jätte lyckat.. men gårdagen var inte så lyckad. Vaknade upp med värsta huvudvärken och mådde illa. Kräktes en gång och resten av dagen låg jag hemma och kollade på tv så jag fick skippa träningen. Men idag mår jag mycket bättre och ska snart ta och äta frukost. Jag har inte riktigt kommit på än vad jag ska göra idag, men något kul blir det säkert eftersom det är sista dagen innan skolan börjar.. buhuuhuu.
Ajuste, jag har match idag också, mot Borgholm. Det ska bli kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0