I miss my friend, i miss the old days with you.

Haha, vet ni vad jag har gjort idag? mamma och pappa lyckades övertala mig och Kevin att följa med dom och leta svamp. Först så vägrade jag, men sen kom jag på att jag inte hade något annat för mig just då och kunde lika gärna följa med. Det var inte så kul kan jag säga.. och för er som vill veta, hittade vi knappt ingen svamp.

Snart ska jag börja fixa mig lite. Ser ut som trash efter att ha varit i skogen, dessutom ska jag träffa Bella och Becka senare och man vet aldrig vad vi gör eller vilka vi träffar. =)


P.S jag håller på att lära mig moonwalk! Det går sådär haha. Min kusin Lovisa kan faktiskt ganska bra.. det är bara att öva. Kanske blir jag den kvinnliga Michael Jackson? haha, inte ens i mina drömmar tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0