I was worried for you

.. Äntligen har mamma kommit hem. Hon har varit på akuten och jag har varit skit orolig för henne, men fick reda på att allt är bra fast hon har fortfarande ont.. hon som fyller år imån också.
Ska upp ganska tidigt imån eftersom vi ska tidigt på morgonen ska ta foto. Ni vet hela familjen och sånt, ganska spännande och kul. Får se hur resultatet är, hoppas det blir bra iallfall =)
Nu har jag precis ätit tacos med hela familjen, eftersom Kevin kommit hem över helgen ifrån lumpen. Nej nu ska jag fortsätta kolla på O.C och snart ta fram godisskålen när jag smält maten!

 
Har varit två underbara dagar med min favorit kusin =)

 

sådär lite sent fredagskvällen tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0