Imån laddar vi för festival!

Har varit hos min mormor i Vitasand igår tills idag så har inte hunnit skriva så mycket eftersom jag velat tillbringa tiden med min mormor och min kusiner som också var där.
Ska jag vara ärlig trodde jag det skulle blir ganska tråkigt eftersom jag hade hört att det inte skulle bli något fint väder, men vi hade kul ändå. Och vi skrattade som bara den, plus att det ändå blev fint väder idag så vi hade tid att bada och sola.
Just nu sitter jag här med blött hår och har precis ätit blåbär med mjölk, mmmm vad gott! Nu när inte jordgubbarna finns längre (är faktiskt värt ett lite snyft på det .. ) så är det istället blåbär och hallon som gäller. Men det är nästan lika gott det.
Tränade också idag, det gick bra. Fast jag hade skoskav som gjorde ont så jag tog det lite lugnt på slutet.

Imån så är det rixfm festival. Ska blir riktigt kul. Får ta med kameran och se om jag har tid att ta några kort eller om jag är för upptagen med att umgås med folk, vi får se.


Annie och jag förra året på rixfm  ..  så små haha!


Dom jag tillbringade förra rixfm med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0