Jag ska bli bättre!

Ja som rubriken lyder så ska jag bli bättre på att skriva här. Det är bara det att nu dom sista dagarna innan sommarlovet tar slut vill man inte sitta hemma och glo och därför hinner man inte uppdatera så mycket. Men det ska bli ändring på det från och med NU.

Jag måste bara säga att jag redan har träningsverk efter dagens intensiv pass på f&s. Fy f'n vad jobbigt det var, golvet var fullt med svett ifrån alla, usch. Imån blir det fotbollsträning, hoppas jag orkar nu då. Förövrigt så har jag kommit hem från några dagar i min sommar stuga och idag var vi en snabbis i Karlskrona för lite omväxling. Fanns inte så mycket att ha, men ett armband fick jag med mig hem. Gud vad jag älskar armband, mitt favorit smycke helt klart.


Michael Jackson - Rock with you

(kolla så söt han var där. Tycker det var så himla synd att han gjorde massa operationer, förövrigt så är låten
väldigt bra. Men vilka av hans låtar är lixsom inte bra?)

Kommentarer
Postat av: tooowe

get over him nieeeerd! :))

2009-08-12 @ 16:29:45
Postat av: Anonym

Hej! Kolla gärna in min bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer fina kläder smycken och skor till bra pris. Missa inte :D

2009-08-12 @ 16:59:00
Postat av: tess

it will never happend =) you're only fooling your self. <3hihi

2009-08-12 @ 22:40:51
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0