Öland

Ups. Där slumrade jag till för en stund. Vaknade nyss. Har sovit i bilen på väg hem ifrån Öland och Böda.
Vi har vart där och på andra ställen hela dagen idag med mina kusiner. Det har varit kanon väder, inte ett moln så långt ögat kan nå. Kom med lite låttexter i inlägget också hehe.
Det var faktiskt första gången jag var på Böda och jag lovar att det inte kommer bli den sista. Det kändes verkligen som om man var utomlands med den långa vita stranden, och det fina havet. Vi var där till klockan 4 sen så åkte vi runt på lite olika ställen och kollade tills vi tillslut stannade i Byerum för att grilla/äta. Jätte mysigt var det, tills vi blev attackerade av myggor och var tvungna att åka hem, hehe.

Funderar på att gå och lägga mig snart, sitter ju redan här och halv sover, plus att jag har tidig träning imån, 10.45. Att man aldrig ska få sova. Aja vi hörs. Puss!

¨
Ja, jag gjorde en liten rolig min där hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0