Soon we have to be winners

3-3 blev det i matchen. Var inte på humör idag så i början av matchen gick det skit för mig, men sen gick det faktiskt jätte bra men jag var ändå sur, det kanske var därför det gick så bra?. Även fast vi spelade jätte fint så vann vi inte, jag vet inte riktigt vad det är med oss? vi måste helt enkelt lära oss att vinna.

Och snart är sommarlovet slut.. skönt.. tycker vissa, men verkligen verkligen inte jag, den kunde fått hålla på i en måndag till eller varför inte hela livet?, nej, skolan måste man gå till, tyvärr.
Tack till alla er som gjort mitt sommarlov helt underbart. Love you guys

Sommaren 2009


Where did my summer go?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du spelade jätte bra ju tess! :D

2009-08-27 @ 11:53:18
URL: http://nathaliieeee.blogg.se/
Postat av: tess

var inte på humör igår så det kändes inte som det, men taaaack :D

2009-08-27 @ 12:51:50
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0