Två saker..

..som jag inte kan bestämma om jag tycker dom är snygga eller inte är den så kallade orkesterjackan och mockajackan.
Jag har sätt mycket av dom båda i butikerna nu och chansar på att det är de som gäller i höst. Ska jag vara ärlig tyckte jag för några år sen att orkesterjackan var hur ful som helst, men nu har jag fått upp ögonen för den och tycker faktiskt den är riktigt snygg.

 
(bilder tagna ifrån lookbook)
Både tjejen och killen passade verkligen i jackorna. Och det
var riktigt häftigt med den gröna som är lite utstickande från
dom jag sätt i butikerna. Plus att jag aldirg sätt den på någon
kille, men det var ju skit snyggt, iallafall på han, eller hur?


..och så var det dära med mockajackan. Ska jag vara ärlig tycker
jag den är hur snygg som helst. Alltid när den hängt på någon
ställning i butikerna har jag sagt "fan vad snygg den är, måste köpa
en sån nu till hösten". Men frågan är bara om jag kommer passa i den.
För den liknar lite den jackan skinn jackan ifrån HM alla hade, och
när jag provade den passade den inte alls på mig. Men jag får väl ta
tag i och prova den. Snygg är den iallafall

Vad tycker NI om dom båda jackorna?

Kommentarer
Postat av: Sonja

orkesterjacka är snyggt! ;D

2009-08-15 @ 09:02:31
URL: http://sonjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0