Down town

Kollar på o.c just nu. Är väldigt trött efter en heldag med shopping. Köpte en "sak" jag ska ha på nyår, skit snygg är den. Fast tyvärr när jag köpte den hittade jag bara den i medium så jag köpte den, men precis när vi skulle gå ut såg vi att dom hade en sån på en skyltdocka som var i small. Självklart så bokade jag den och ska hämta den imån!
Det blev även ett par svarta vanliga jeans. Hittade ett par skor jag la undan som är till nyår, ska nog ta och köpa dom imån.
Det har blivit en hel del shopping nu på sista tiden. Inte så konstigt när man fått en massa pengar nu i jul. Men ska faktiskt inte slösa bort allt. Måste spara tills jag åker till Rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0