I am the one, who will dance on the floor in the round

Hej på er :) Har inte orkat uppdatera idag så det får bli ett litet snabbt inlägg nu innan jag ska iväg och träna.
Skolan slutade som sagt idag och det känns jätte skönt att få lov nu. Och jag längtar som fasen till julafton och nyår. Betygen var jag rätt nöjd med, men det var väl några ämnen man tyckte att man borde fått högre i! Jag fick iallfall 2 mvg och resten vg.

Efterskolan gick jag in till stan med mamma och köpte dom sista julklapparna. Jag längtar tills efter julafton då all rea startar, då ska det shoppas.
Annars har jag bara ett problem..jag har ingenting att ha på mig på nyår? jag vill helst ha en fin klänning men jag har varken hittat någon här på internet eller i stan? åh..detta gillas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0