Nyårs outfit?

Det är redan nyår nu på torsdag. Shit vad tiden går snabbt!
Har ni bestämt än vad ni ska ha på er? blir det klänning? eller kör ni på något annat snyggt? Jag själv tycker inte alls det är viktigt att man måste ha just en klänning på nyår. Det finns många andra snygga alternativ och jag tycker absolut inte att man måste ha klänning. Men det är bara min åsikt, ni andra kanske tycker det är jätte viktigt att man har klänning?
Jag kör faktiskt inte på klänning detta året. Ska jag vara ärlig har jag inte hittat någon snygg i hela stan eller på internet? så jag undrar vad ni andra som ska ha klänningar kommer springa runt i? kanske har ni köpt den i någon annan stad? vi får väl se, alltid spännande att se hur andra klätt upp sig. Bara ni inte springer runt med nakna ben och en klänning som slutar precis över rumpan när det är minus grader så blir det nog bra. Inte nog med att ni kommer frysa..det är inte heller snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0