Söndag

Det går inte så bra det här med bloggande just nu. Har FÖR mycket att göra, i skolan och annat.
Men det har varit en jätte skön helg. I fredags var det sista dansen för denna terminen vilket som var jätte tråkigt. Saknar den redan. Men sen i lördags var det dags för den årliga dansavslutningen i sporthallen. Jag dansade först vårat hiphop nummer, sen ett hiphop show nummer, en dans till beyoncé "single ladies" och sen sist tillsammans med alla dansare, "thriller". Det var en jätte rolig dag och det gick väl helt okej, kanske inte bästa uppvisningen för mig, men ja helt okej =)
Nästa år ska jag givetvis fortsätta dansa hiphop men jag tror att jag även kommer börja dansa disco igen, har vart riktigt sugen på det ett tag nu.


Våran hiphop


Jag längst till höger om ni ser haha!

(bilderna lånade jag ifrån annie)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 13:59:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0