This was kind of a boring day

Wihu! Äntligen har One tree hill episode 11 kommit ut och detsamma med Gossip Girl. Blev ju riktigt arg förra veckan då jag förgäves gick in och kollade om dom lagt ut det minst 3 gånger om dagen..men nej det hade inte kommit upp något. Så jag blev jätte glad nu. Saken blev ju inte värre när oth avsnittet var ruskigt bra (som alltid).

Kom hem ifrån skolan för ett tag sedan. Riktigt seg dag idag fast än att vi hade sovmorgon till fem över tolv. Denna veckan är riktigt jobbig, det är nära på att man bryter ihop. Nej nu ska jag faktiskt inte sitta och tjata om hur jobbig skolan är, ska istället ta tag med med läxorna, SO here i come!

Förresten är det 16 dagar tills jag fyller år nu, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0