090114

Hej på er.
Har precis kollat på det 13 avsnittet av säsong 6 i One tree hill. Jag har väntat avsnittet i evigheter nu eftersom jag har sätt alla säsonger. Det var ett väldigt spännande, olykligt men även ett lyckligt avsnitt så det var väl helt perfekt eftersom den hade nästan alla typer av känslor.
Håller nu också på att ladda ner det 14, så jag får se om det är lika bra. Ajute, ni som kollar på One tree hill på tv:n, vet ni om det är avsnitt 14 som kommer nästan söndag?.

Skolan idag var helt okej, orkar inte berätta mer faktiskt.
Nu har jag ätit lite mellanmål och kladdkaka, mums! ska snart iväg till konfirmationen så ni får ha det bra .. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0