2009-1-13

Hej på er, såg ni dom underbara bilderna jag la ut idag från kreta? kommentera dom gärna.
Nu har jag precis ätit lite, och ska snart iväg på fotbolls träningen.
Egentligen vill jag inte eller orkar, speciellt inte när det är utomhus nu på vintern .. men när vi tränat på sommarn så är det ingen tvekan om att jag vill träna hihi.
Skolan idag var helt okej. Vi hade sovmorgon till halv 10, och vi hade håltimme i 1h och 40 min så då åkte jag och Janette till mcdonalds och åt, sen gick vi lite på stan innan vi åkte tillbaks till skolan och hade spanske följt av två verkstäder .. och sen slut på dagen.
 När skolan var slut åkte jag och Janette in till stan .. igen, vi hade ju såklart sätt massa fina saker vi var tvungna att köpa. Janette köpte ett par svarta jeans tights och en lång randig tröja i blått och vitt! Det som följde med mig hem, var ett par mörk blåa jeans tights från vila, och även en lika dan lång tröja som Janette fast min var vit med blåa ränder från vila .. jag köpte också ett par klack skor med en söt rosett på.
Det kommer bilder senare, för nu ska jag snart byta om.
ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0