Bort med vitern hit med sommarn.

Åh sitter just nu och kollar på bilder sen i somras då jag och min bästa vän Janette var i kreta tillsammans med våra föreldrar.
Ni kan inte ana vad jag längtar tillbaks ditt, det var så jävla underbart, man vill inte vara här i sverige och se ut som värsta blekfisen .. jag vill ha sommar nu nu nu nu.
Eftersom jag pratade om kreta så kommer några bilder där ifrån, ni kommer få se hur underbart det var där.


här har vi Janette och hennes pappa, plus lilla mig.
det var väldigt höga vågar dom dagarna vi var där så det var nästan röd flagg
hela tiden, inte så kul men det stoppade ju inte oss från att bada, utan vi
badade på. Men sen på slutet så blev det jätte lugnt och man kunde simma runt och snorkla.


Här har vi min söta vän Janette, en utav många kvällar vi var ute och åt på
resturang, mums på maten i grekland asså!


Här var vi åkte vi båt i evigheter kände det som, vi skulle någon stans, kommer
inte ihåg vad det hette men det var två ställen, och båda var lika underbara.


Där borta låg ett av ställena vi skulle till sen.


Kolla vattnet? helt jävla underbart, när man var under vattnet kunde man ser
hur långt borta som helst, det var som i en pool.


Dit upp skulle vi och sen bada. Janette tvekade lite med att gå upp dit men
jag fick allt med henne, det var jätte fin utsikt.


Lilla jag.


<3


Här var vi på det andra stället, det var jätte fint och vi snorklade
nästan hela tiden.


Längtar så sjukt mycket tillbaks!


Hihi.


Här åkte vi flera gånger ner för båten, jätte kul.


höhö.

Nu får det vara nog med bilder, för nu ska jag iväg till skolan.
Vi hörs senare, bye<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0