Dreams

Tjena mitt bena höhö!
Jag sitter och kollar på One tree hill, inte så ovanligt haha. Om ni vill veta vad som händer just nu så fick Haley precis sin lilla son, som kommer bli hur gullig som helst det vet vi ju som sätt alla avsnitt :D
När jag kom hem från skolan kl 16.00 så var himlen skit fin, ni ska få se på en bild, men den blev inte så bra eftersom jag skulle ta snabbt för kameran hade inget batteri hihi.
I kväll blir det fotbollsträning och engelska + spanska plugg .. CYA :D


Det var finare i verkligheten (a)

Ajuste inte för att jag bryr mig så mycket men idag får ju USA en ny president, Barack Obama! Får väl ta och hoppas att han är bättre än Bush, han gillade jag inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0