Från 2008 jtill 2009

Åh vilken toppen kväll det har varit, med massa härligt folk.
Man kan väl säga att nästan allt var perfekt, utom början på 2009 .. det skulle man helst hoppa över det som hände där säger jag bara.
Kvällen började med att Sara och Annie kom till mig och sen fixade vi oss för att sedan sticka till slottet och se på fyverkerierna (tradition) fast så sega vi är på att fixa oss hann vi ju bara se i någon minut haha.
Efter som vi skulle vara hos Sara resten av kvällen skulle alla vi gå tillsammans dit så vi fick vänta på, Nea, Karin, Emelie, Natta, Daniel och hans kompis som jag inte kommer ihåg vad han hette men jag kallar honom V.
Hemma hos Sara lagade vi tacos, mums mums, Karin var ju mäster kocken såklart!
Imellan allt detta kom också Mattias och George, dom kom lite då och då på kvällen, även Linus kom ett litet tag.
Mycket skratt blev det allt, men även lite tråkiga saker.
Vid tolvslaget skulle vi gå in till Stortorget, vi gick kvart i så vi hade lite brottom och kom precis i tid .. nästan.
I stan mötta man massa goa folk, fast det var lite läskigt eftersom vissa bara sköt raketer mot än och man var nästan rädd att den skulle träffa någon av oss .. och det var precis det den gjorde.
Jag, Emelie och Annie stog och pratade när vi hörde en skit stor raket smällas och skjutas imot oss, man hann inte tänka så mycket utan att alla bara skrek och sprang, det första jag tänkte på var att Sara och Daniel stog jätte nära raketen och jag blev självklart orolig.
Efter ett tag såg vi att polisen stog och pratade med Daniel, vi gick fram och undrade vad som hade hänt och då fick vi reda på att raketen hade träffat Daniel på hans arm så att hans jacka var sönder och han hade ett sår på armen, men det var inte allt, för senare såg vi att Sara också stog gråtande vid polisen, då hade raketen träffat i hennes huvud och på hennes ben, det hade lossnat massor med hår och hennes strumpbyxor var helt sönder .. tyckte verkligen synd om henne.
Vi tyckte nu att vi hade fått nog av allt detta så vi begav oss hem till Sara, hon var tvungen att åka till sjukhuset men Jag Annie och Nea följde inte med (fick inte för föreldrarna), så nu sitter jag här hemma och hoppas på att det går bra för Sara, men annars vill jag bara säga:

TACK FÖR DETTA ÅRET, HAR VARIT ETT UNDERBART ÅR SOM JAG INTE KOMMER GLÖMMA
& ÄVEN TACK TILL ALLA SOM GJORDE MIN KVÄLL SÅ ROLIG, PUSS PÅ ER GULLUNGAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0