Kusiner är bra :)

Hejsan, sitter här med nack ont (inte ovanligt) hos min kusin Lovisa.
Vi har nästan precis kommit hem från dansen! Det var jätte kul idag + jobbigt fast det är det ju alltid när Sabina kör med oss.
Vi dansade jumpstyle. Vi har bara prövat på det lite grann förra terminen. Asså det är sjukt så jobbigt det är att sparka kika och studsta till tysk techno musik, men det är även sjukt kul så om ni inte har testat det är detta ett måste, det kan jag lova er. Sen dansade vi "vanlig hiphop", fast vi räknade på ett annorlunda sätt och det blev med detaljer eller vad man ska säga. Det är svårt att förklara med kul var det.

Nu har jag precis fixar min pizza vi ska äta här hos familjen Nilsson. Åt faktiskt pizza igår också (hemlagad) fast då åt vi tacopizza och idag får jag göra min egen :)
I kväll har jag och Lovia planerat att sitta bänkade vid tv:n. Vi hade tänkt att se Let's dance och "the green mile" .. filmen the green mile är så himla bra, jag börjar lipa varje gång jag ser den, absolut en av dom bästa!

Nej nu ska jag duscha, puss


Kommentarer
Postat av: Ronja

du är kusin med min kusin. det är småroligt :P

2009-03-07 @ 18:26:22
URL: http://ronjanilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0