Lördag!

hej på er alla! hade ni kul i går? själv så var man på Sandra och dansade som bara den. jag var där med Felicia, Bella och Moa men man träffade ju mycket folk där som man hade kul och dansade med. Det var dock inte så mycket folk där så det lilla dansgolvet var inte öppet, men vi hade kul ändå.
Kom hem halv 1 igår och hade sjukt ont i fötterna, så det kändes skönt att lägga sig i sängen och sova.

Idag vaknade jag vid 11 och åt en god frukost, sen har jag bara kollat på One tree hill fast ska snart hoppa in i duschen, hade bra så länge så ses vi snart.

Om ni undrar varför jag inte lägger in bilder från igår och många andra dagar är det för att min mobil är sönder och är inne på lagning. den jag har nu är för gammal för att ta kort med haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0