måndag

Nu kan man väl säga att skolan börjar på redigt, alla läxor, prov och andra saker man ska göra kommer nu.
Tills imån har vi 20 glosor i spanskan, tills på onsdag 15 glosor i engelskan och tills på fredag ska vi läsa upp "do it your self" deckaren i svenskan, och jag lovar att det kommer komma fler läxor i veckan.
Måndagar är en sån dag som jag bara vill vara hemma och sova, lixsom det finns inget kul med måndag? först så går vi till fem i 4 i skolan ... segt, sen är det en hel vecka tills helgen kommer, usch.

Skolan idag var inte så kul, men jag måste ju nämna att jag och Janette har mer kul nu i skolan? vi skrattar åt nästan allt och det kan inte gå en lektion utan att vi skrattar så att vi nästan börjar gråta, jag undrar var detta kan bero höhö.
Efter skolan gick jag hem till Janette och vi sjöng singstar. Efter att jag vart där i 45 min, skulle jag hem och äta.
När vi ätit klart, cyklade jag och pappa in till stan för att lämna in min mobil som gick sönder igår, men när vi kom dit sa dom att dom inte visste om det gick på garantin? han sa att vi skulle åka ut till en tekniker som kunde svara på det? asså åh jag får damp .. tror dom att jag sitter och tar sönder min mobil?.
Om inte det går på garantin måste man betala 1500kr och det tycker jag är onädigt när dom ska laga den iallafall, ååhhh garanti skiten kan gå och dö.

Just nu håller jag på att ladda ner det senaste avsnittet av One tree hill. Har längtat sjukt länge efter att det ska komma ut.
Laddar även hem två filmer: "Rais your voice" och "The davinci code".
Egentligen vet jag inte varför jag laddar hem den andra filmen jag nämnde, men jag har alltid velat se den även fast nästan alla som har sätt den säger att de är en besvikelse.

Aja för att födriva tiden lite medans dom laddas hem ska jag öva på spanska glosorna.
Vi ses, ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0