Slut på ledigheten ..

Jahopp, nu var det slut på ledigheten och skolhelvetet börjar igen, fast jag kan ju inte riktigt klaga på första skoldagen för jag hade sjukt kul med Janette och även Hanna.
Lite kort om vad vi gjorde i skolan idag:  so gick igenom vad vi ska arbeta om på terminen, matte räknade vi på som vanligt, no gick vi igenom ett arbeta vi ska göra, sen hade vi mat, svenska vi gick igenom vad vi ska arbeta om framöver och till sist skulle vi välja om vi skulle ha trä eller sy slöjd. Det blev träslöjd för mig och Janette eftersom vi hade haft syslöjd innan.
Här efter skolan har jag bara kollat på One Tree hill, jag har ju redan kollat alla säsonger och väntar på att nya avsnitt ska släppas men sålänge kollar jag om från början.
Nu har jag precis ätit lite mat och sitter här och kollar igenom alla Kenzas outfits hon har haft från 2007-2009 och jag kan tipsa er om att göra det, är ganska kul faktiskt för att man ser att hon har ändrats väldigt mycket på klädstilen mellan dessa år.

Jag är verkligen sugen på att beställa en massa saker här nu på internet, har suttit och kollat på hm:s nya vår/sommar kollektion, finns många saker jag vill ha där, något jag också vill ha är ett par bamboo öronhängen, och en väska från nuknuk.se. Får väl se om jag klickar hem sakerna.


Kommentarer
Postat av: you know who

typ sötaste tjejen i kalmar<3

2009-01-09 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0