Tisdag

Hallå på er alla!
Även idag sitter jag vid Janettes laptop hemma hos henne, men nu är även Maja här. Vi alla tre har vart idag, gått lite på stan men köpte nästan inget, bara franskmanikyr.
Efter att gått lite på stan gick vi in och satta oss på mcdonalds, tog en chockladglass och sen delade alla vi tre på en pommes. Känner att jag gått upp lite nu på lovet efter allt onyttigt man ätit haha.
Nu är vi hemma hos Janette och dansar dansmatta förfullt, kan bara inte sluta älska det hihi.
Ikväll ska jag och Janette på bio, det blev "yes man", känner att man måste göra dom sista dagarna av lovet extra roliga så då blev det bio.

Igår gick jag ju på "Australia", väldigt lång film fast det gjorde ju inte så mycket eftersom den var bra. Den var sorglig på vissa ställen men konstigt nog kom det inga tårar som det brukar göra, men mamma och grät för fullt, hon gråter ju om hon ser en myra dödas? haha nej, men hon är så känslig när det gäller filmer haha.
En dålig sak på bion var att jag satt brevid världens konstigaste man/gubbe, han andades jätte högt och pratade med en leksak som såg ut som Homer Simpson, ni kan inte fatta vad jag störde mig på honom.
Det var allt jag har och skriva nu, byebye puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0