Torsdag

Hej på er alla!
"Vanlig" dag idag faktiskt, och vad som menas med det så men jag att det inte varit tråkigt, men jag har inte skrattar så jag gråtit idag .. (som nästan alla andra dagar)
I skolan var det bara allmänt tråkigt. På svenskan skulle vi redovisa våra deckare vi läser. Det var hälften som skulle göra det idag, och jag hoppades verkligen inte det blev jag idag, jag hade inte övat något. Jag hade tur denna gången och får redovisa imån, får väl se hur det går, är ju alltid lika nervös haha.
Nu ska jag gå och byta om för jag Janette och Ewelina ska till friskis och svettis.
Puss på er

Innan jag går ska jag bara tipsa om några bra låtar av Lady Gaga.

Lady Gaga - boysboysboys
Lady Gaga - love games
Lady Gaga - money honey
Lady Gaga Feat Flo Rida - starstruck

Där har ni några bra låtar, ifall ni inte har något att lyssna på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0