Ahopp .. då har man inget att skriva här idag heller.

Fan vad det kan vara svårt att komma på rubriker ibland.

Vaknade imorse av att mamma kom in och väckte mig och Janette, men som vanligt orkade varken jag eller Janette upp. Vi var skit trötta. Men efter mammas tjat kom vi tillslut upp och åt frukost och åkte sen till min mormor i vita sand. Vi badade och la oss sen i varsin solstol men Janette tyckte det var för varmt så det blev skuggan för henne. Vi hann bada två gånger innan det började åska och blixtra. Inte så kul att bada då, hehe, så vi gick och köpte glass istället =)

Jag kom hem för ett tag sen och Janette har åkt hem till sig. Sitter här med Spotify och jag har ingen idé av vilken artist jag ska söka på, jag har ju redan lyssnat sönder alla Michael Jackson låtar och just nu lyssnar jag på Rihanna men hittar ingen bra låt med henne .. =(

Någon som vet någon bra artist?


.. här är iallafall en bra låt: Trey Songz - Takes time to love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordin sparks-shy boy

as bra!

2009-07-04 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0