Black nails

Tänkte fråga er en sak. Vad tycker ni egentligen om att ha svartnagellack? tycker ni att det ser "emo" eller punkaktigt ut?.
Själv så tycker jag det är skit snyggt om man matchar med snygga kläder eller accessoarer.

Jag har inte haft lusten nu dom sista dagarna att blogga. Men det kommer väl. Man vill ju lägga sin tid åt annat än bara datorn. Igår var jag iallafall med Janette, vi kollade på "Bolt" och "A confession of a shopaholic", dom var faktiskt bra (ibland får man ju lov att vara lite barnslig och kolla på tecknat).

Snart så ska jag möta Janette och Filip sen så ska vi ut och spela fotboll med några, det blir säkert kul, man får ju motion samtidigt som man har kul, och det är ju bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0